A doozie!

To rectify the recent absence of text here, a real tough nut; a translation
of the Nicene Creed ("I believe in one God, Father almighty..."), with some
very ugly complicated syntax.

John: wouldn't it be nice to add to the parser a bit that indents by bracketting
automatically? Two spaces tops.

Enjoy y'all.

mi krici pa cevni no'u le patfu je roltru zi'eno'u le zbasu be le tsani .e
le terdi .eji'a ro se viska'e jonai to'e viska'e ge'u .e pa la .iesus xristos.
noi lidne zi'eno'u le bersa be le cevni be'o noi se pavmemjbe zi'eno'u lo
jbena be le patfu beipu ro cedra to ge lo gusni cu se krasi lo gusni gige lo
fatci cevni cu se krasi lo fatci cevni gige da jbena jenai se zbasu gige da
 majmi'u
le patfu gi da zbasu roda toi;
ge'uzi'enoi si'u mi mu'iji'a lenu mi snura kei cu mitkla fi le tsani gi'e
 xadbi'o
ra'i le censa pruxi .e la marias. noi noroi gletu ku'o gi'e rembi'o
zi'enoiji'a kucyga'a se sfacatra si'u mi ca lenu la pontius.pilatus. turni
gi'e cortu gi'e se derni'ari'a zi'enoi krefu jmive ca le cimoi djedi du'o lei
se ciskaa zi'enoi krefu klama sekai loka banli kei mu'i lenu pajni lo jmive
.e lo morsi zi'enoi le muntru be ke'a na se fanmo ku'o;
.e le pruxi noi censa ce jitro ce mivri'a zi'enoi se krasi le patfu zi'enoi
kansa le patfu .e le bersa lenu kansa jdasinma ce se mi'orzau zi'enoi bacru
sepi'o lei cespre ku'o
.e pa censa ke rolpre je cesprenrapostolo. jdacecmu .i mi xusra pa nu jdajimru
mu'i lenu faxri'a fo lei pacyselzu'e .i mi denpa lenu loi morsi ba krefu jmive
kei .e lenu jmive ca le ba cedra .i a'o fasnu
fa'o
Nick Nicholas, Melbourne Uni, Australia.  nsn@{munagin.ee|mullauna.cs}.mu.oz.au
"Despite millions of dollars of research, death continues to be this nation's
number one killer"      - Henry Gibson, Kentucky Fried Movie