More Text From Dave Young

This is something that I translated and let what now is the, "Fairfax
Tuesday Night Conversation Group," take a wack as untangling my unique
twisting of the grammar.  Any mistakes are mine not their's.  I'd Also
like to thank Nick in Austrailia for suggestions on how some concepts
might be translated.

.i xalbo lifri

.i ko'a goi le barda ke selbevri bloti
.i ko'e goi le nanmu .ije ko'e cu vipyjatna ko'a
.i ko'a cu klama fulta le barda ke condi xamsi
.i le glare djacu gapci matra po ko'a cu snuti spoja
.i ko'e .e le gunka po ko'a cu sutra cliva ko'a .ije ko'a seldaspo
.i ko'e cu fulta nenri le mrofanta bloti .ije
   le ci gunka po ko'a cu fulta nenri le barda ke condi xamsi

.i le barda ke condi xamsi cu lenku .ije ri cu bazi catra le ci gunka po ko'a
.i ko'e bacru lu le mrofanta bloti cu mrofanta seljimte le ci prenu .ije mi cu
   curmi le nu do nenri klama kei .ijo do cu drani spuda le preti pe mi li'u

.i ko'e cu cusku lu ma noi citri bloti pu janli le barda bisli .ije
   gu'i seldaspo li'u le pamoi gunka po ko'a

.i le pamoi gunka po ko'a cu bacru lu la titanic li'u
.i ko'e cu basru lu .ui drani li'u
.i ko'e cu cusku lu xo prenu seldaspo be'o le nu la titanic seldaspo kei li'u
   le remoi gunka

.i le remoi gunka cu bacru lu pa ci vo ze li'u
.i ko'e cu basru lu .ui drani li'u
.i ko'e cu cusku lu ma selcmene ro le seldaspo prenu li'u ci le cimoi gunka

.i mi cu pacna xusra le du'u do zanlifri le lisri vau

Later,

David Young             ||Delusions are often functional. A mother's opinions
fred@eng.umd.edu        ||about her children's beauty, intelligence, goodness,
eng=128.8.133.70        ||et cetera ad nauseam, keep her from drowning them at
U of MD Mech Eng Dept.  ||birth. -Woodrow Wilson Smith a.k.a. Lazarus Long-