Re: TEXT: Re: TEXT: Imagist

dei coha te spuda la xorxes.i

> la'o do. And .do cusku lu

i zukte fi le me lu le glico se valsi lihu mehu .e no le me
lu le se glico valsi lihu mehu.

cumki fa le me dahu poi keha me ve cusku gehu claxu le me zo cu .i

> i pe'u ko ciksi le du'u zo jboxemrmri valsi la lojbanist.

le me zo jboxemrmri veseve lujvo le lojbo xe mrila .oirohepei

> i zo pi'onci'a xajmi

pau do mo se pluka le lihi do le me zo pihonciha se xajmi

> i mi ri ca jimpe

jaho.ohi le me lu mi ri jimpe lihu mehu cu ve cusku le
duhu do do jimpe .i pehi.ohi do cu te se te zukte le me
lu mi le gohi jimpe lihu

coho, mihe laho mi. And mi.