Re: TEXT: Re: TEXT: Imagist

fe la xorxes. coha spuda

> ca'o spuda la'o do. And .do

> go'i
> i ko na'e se raktu
> i mi su'oso'uroi sidju tcidu

kihe do sidju tcidu
.i lemi jbobau cu nitcu le nu doho sidju tcidu
.i kiha xu le me zo sohi .e no le me zo suho te zukti

> i mi di'u jimpe ki'unai le nu do me du'e zo me

mi jimpe le te zukta smuni .e kuhi no le me li le nu do me dohe zo
me lihu

> i zo cu na xlali mutce
> i xu ri do na'e pluka

mi na tohe pluka zo cu
.i kuhi mi nahe jimpe le gerna co zo cu

> oiro'enai ba'o djuno le du'u zo xem rafsi zo xe

.UA.UICAI mi jimpe dihu sihunai le nu mi tcidu le vlaste

> ije go'i le du'u lu la lojbanlist. li'u smuni lu la lojbanist. zo'o

mi na jimpe nole zahe gersuha be dihu .e kuhi dihu

.i joha lenu bu lojbanlist. boi cmene le bahe jboxelmri cu cumki
.i kuhe cumki fa le nu bu lojbanlist. boi cmene le maha ganxo
  .a lehi maha ganxo .a le se cuxna maha
.ije kuhi ro le me zo jboxelmri cu valsi le jboxelmri poho
.ije cumki fa le nu le se cmene bo lojbanlist. boi nahe mintu
   le jboxelmri

> milxe

.uasai mi jimpe sihunai le vlaste

> do ra jimpe