TEXT: nu la nunmorsi catlu

nu la nunmorsi cu catlu .i tu'e
        le citno je natmrfarsi pudykurji cu cusku fi le ri nolraitru fe
                lu e'o ko bandu mi
                .i mi penmi la nunmorsi le mi purdi ca le cerni
                .ije la nunmorsi terbandu catlu mi
                .i mi pacna le nu mi darno gi'e zvati la .isfaxan li'u
        .i le nolraitru cu zasni le ri xirma poi sutrai vau le pudykurji
        .ibazabo ne'i le purdi le nolraitru cu viska la nunmorsi
        .i ra cusku
                lu mu'i ma do terbandu catlu le mi pudykurji ca le cerni li'u
        .i la nunmorsi cusku
                lu mi terbandu naje spaji catlu
                .i mu'i tu'e
                        mi vi catlu le pudykurji ca le cerni
                        .ije mi djuno le du'u
                                mi lebna ra ca le vanci ne'i la .isfaxan.
                tu'u li'u
tu'u

--
John Cowan              sharing account <lojbab@access.digex.net> for now