Re: amusing story

coi doi filip

i mi mutce nelci le lisri
i so'u tolvai pinka

> le re gunka pu ru'i kakpa le kevna

I think it should be {fi le kevna}.

>  .i ko'e spuda fi lu mi na djuno

I prefer to use {spusku} in the sense of "reply". I don't think
the x3 of spuda can be a text, but that's just me, others will have
no problem with it.

> ze'aca lenu mi'a .ei kakpa le va kevna va'o le ka glare solri

I suggest {va'o le ka solri glare}. It's the heat, not the sun, that
is part of their environment.

> .i ko'i spuda fi lu ta frili se jarco li'u

{ta} should be {la'e di'u}.
I would also use {se ciksi} instead of {se jarco}.

> .i ko'a ja'e darxi le tricu

{i ja'ebo ko'a darxi le tricu} or {i ko'a seja'e darxi le tricu}
if the hitting is the result of something else.

>  .i ki'u mi se besna .ije do na se besna li'u

{i ki'ubo mi se besna}

To make sure the {ki'u} applies to both sentences, it's better to say:
{i ki'ubo mi .enai do se besna}

> Philip Delaques         |       Ecx malgranda muso,
> Genetics Computer Group |       Ne estas sen anuso.
> delaques@gcg.com        |
                          |       lei ji'a cmalu ratcu
                          |       lo kalci ca'a pratcu

Jorge