Subject: Re: terbasna bo preti ce nuncpedu

.i ki'e

> i mi pu nitcu le na'e tolmutce temci le nu facki le du'u do casnu loi slaka
> i zo terbasna cu mutce tolsatci

.i .ueki'anai ki'u ma
.i ma poi na'e slaka cu me de'u
.i lu da'amoi terbasna li'u fadni ba'anai selsku ji'u tu'a lo gerna
velciksi se tcidu

> i go'a

.i .a'ope'u do ka'e facki lo mupli .imu'ibo mi ka'enai go'i
.i do facki ri .inaja pe'u ko benji ri

> co'o mi'e xorxes

co'o mi'e. goran.

--
Learn languages! The more langs you know, the more incomprehensible you can get
e'udoCILreleiBANgu.izo'ozo'onairoBANguteDJUnobedocubanRI'a.ailekadonaka'eSELjmi