Re: terbasna bo preti ce nuncpedu

> i u'u ry na catni se zanru
> i mi djica le du'u le nu pilno cu bapli le nu zanru

.i la lojban. selfinbau je cnino gi'eseni'ibo .u'u ra pu'o cumki
.i ma'a pacna .i'i.o'o

> i le terckini be ry bei zo roi panra le terckini be zo moi bei zo mei

vau .iecai.oise'i .i di'u mintu le mi selpei

> i ki'anai i pe'i do skudji zo di'u enai zo di'e

.i .ie

> i u'isai  i mi pu smadi tu'a la'e di'u

.i ke'u ki'e .i mi ba'o nitca lo xamgu mupli

> co'o mi'e xorxes

co'o mi'e. goran.

--
Learn languages! The more langs you know, the more incomprehensible you can get
e'udoCILreleiBANgu.izo'ozo'onairoBANguteDJUnobedocubanRI'a.ailekadonaka'eSELjmi