le jai bau casnu

>co'o mi'e. goran. poi pacna lenu doi so'edo lenu do lojbo tcidu troci cu
>purci lenu do glico tcidu kei lipiso'o .uu

.i mi ji'a pacna .iku'i mi na pu troci la'edi'u .uu .i mi so'o gismu pu
tadni cilre .iku'i lei rafsi .e lei lujvo .e lei cmavo pu'o go'i .iseri'abo
lenu tcidu kei cu masno nandu .oi .uu
ni'o pe'i lenu casnu lei tcima joi lei drata ka bebna cu frili zmadu cumki
ri'alenu na nitcu lenu pilno lei malrafsi gi'e finti lei maljvo
.i zu'unai lei tcima ka bebna cu milxe tolcinri

ni'oni'o mi ba'o tcidu lei datni be la guaspis noi drata selfinti bangu .i
la guaspis cu se dzena la lojban. joi la loglan. gi'e mutce cinri .i lei
datni cu se stuzi zoi by. http://www.math.ucla.edu/~jimc by. .i zasti fa le
cinri nuncasnu be fi le nunsmuni be lei bridi be'o be'o noi mi jinvi ledu'u
la xorxes. joi la .and. cu lakne se cinri
                     ____
 Chris Bogart        \  /  ftp://ftp.csn.org/cbogart/html/homepage.html
 Quetzal Consulting   \/   cbogart@quetzal.com