Re: ago24 & replies

coi goran do cusku di'e

> .i lenu lu lonu broda li'u ka'e velski lo xanri cu cumki ku'i lenu lo
> selti'i be le na cmene te morji befi mi ku .e lo tcesauklu co jbena fo
> lo mergu'e

i pau co'e ku'i le nu lo selti'i e lo tcesauklu cu mo

i lo tcesauklu ki'a  i le kulnu be lei me mi cu tcesau mi  i zo slabu
zo tolni'o cu frica  i zo slabu na srana lo temci  i li'a mi na tugni
le gi'uste le du'u zo tcesau du zoi gy ancient gy  i pe'i zo tcesau
cu mutce zmadu simsa zoi gy intimate gy

> co'o mi'e. goran. poi pacna lenu doi so'edo lenu do lojbo tcidu troci cu
> purci lenu do glico tcidu kei lipiso'o .uu

i mi pu troci  i ku'i le du'u le jbobau nuntcidu cu pamoi cu se sarcu
le du'u do ciska bau po'o la lojban  i se badri gi'eku'i fatci

co'o mi'e xorxes