Re: ago24 & replies

.i mi co'a zgana lu paji'ire li'u
.i ma smuni lesedi'u
.i lu lipa .a .lire li'u
.ije'i lu lipare mi'i liso'u li'u
.ije'i lo drata

> i ainai i'enai zo'o ko smaji  i mi'o djica le nu xlura
> fi le nu ciska bau la lojban  i na go'i le nu dunda lei malki'u
> be le nu na ciska

.i .o'u.e'u na nabmi ko .i da poi do djica lenu xlura ke'a ku'o la'a
na tcidu de'u

> co'o mi'e xorxes

co'o mi'e. goran.

--
Learn languages! The more langs you know, the more incomprehensible you can get
e'udoCILreleiBANgu.izo'ozo'onairoBANguteDJUnobedocubanRI'a.ailekadonaka'eSELjmi