da poi mi facki ke'a ca le puzi cerni

ca le puzi cerni ca le nu co'a cikna kei mi sanji le du'u mi jmive
i la'e di'u na krefu ca ro le djedi  i ca so'i djedi mi dukse jundi
lei roldei selzukte ja'e le nu mi na'e morji le du'u mi zasti
i so'oroi fasnu fa le nu mi tolsanji ckaji ca'o lei so'i djedi
a ia lei so'o jeftu  i ku'i ui roroi mi krefu facki le du'u mi
zasti je jmive  i roroi la'e di'u rinka le nu mi gleki  i xu la'e
di'u fasnu ri'i na'ebomi ji'a  i xu da djica le nu te lisri de
lo tordu  i pe'u do'u ko go'i  i mi djica le nu tcidu bau la lojban

ki'e mi'e xorxes