Re: Chitchat

> .i
> pu za'e te'i lo nanca be li pano mi zvati xy. ca'o lo masti be li repimu

i ca le nu mi verba kei mi ta'e klama le xaskoi ca so'a nanca ze'a
lo masti  i mi mutce nelci le xamsi  i mi morji le nu zbasu lei dinju
lo canre  i ji'a le nu kakpa lo canre gi'e zbasu lo naxle gi'e clugau
le kevna lo xamsi djacu  i le nu kelcrvoleibol  i oinai banli cedra

> .i zo'onaizo'o .aupei do klama .i mi gleki lenu da'i go'i

i aucai mi klama  i ckire  i to le nu senca cu tolkargu toi

co'o mi'e xorxes