Re: Lojban novice self-introduction

la xoses. ce'o la goran. cusku di'e

>.i lo saske na ka'e pe'i stuna gi'eku'i ka'e sunra'a
>.i ri ka'e purci .i ku'i mi jinvi lenu do djica co cusku na'ebo la'edi'u
>.i .e'u zo prura'a si'a

.i .i'e ki'e doi goran. .i va'inai mi nelci le bangu .e le kulnu .e le lijda
vu'o poi su'anai tcesau gi'a stuna gi'a cizra

>.i zo .alef. pe la borxes. cu tcexau mi .i la'elu le djine turni li'u
>cmima lo'i xagmau cukta beci'o mi poi mi tcidu .i mi muji'iroi tcidu
>lego'i .i ji'a mi nelci da pe la teri. pretcyt. .e la daglyz. edyms. .e
>la stivn. DOnaldsn. .e la djek. vens. .e la ritcyrd. bax. .e li'o .i mi
>caba'o tcidu so'a da pe la pretcyt. .i mi ca tcidu le py. citrai cukta
>no'u la'elu lo cinri temci li'u .i ri mutce xajmi

.i .a'u.ui ledo cukta selnei cu simsa tu'a mi .isi'a mi tcidu loi cukta
pe la teri. pretcyt. .e la stivn. DOnaldsn. .e la djek. vens.
.isa'e mi pu tcidu la'elu le makfa selska li'u pe la pretcyt. ge'u
noi .ie mutce xajmi ku'o .e le cukta porsi me'e lu le seltcu be la mordant.
li'u ku pe la DOnaldsn. ge'u noi mi tcenei ku'o .e la'elu le ca'o
mrobi'o terdi li'u pe la vens. .i .a'u xu do tcidu da pe la maikl. murkok.
.a la djin. .uolf. .a la robrt. xoldystok. .a la tim. pau,rs.
.i .e'u do tcidu la'elu le pluta be la mijyted li'u pe la ty'abub. cipis.
.imu'ibo do tcenei la'elu le djine turni li'u .i ra tcexau pinka le selciska
be la tolki,en.

ni'o ti'e do nunxeldraci kelci to zo nunxeldraci valsi pi'o do toi
.i mi go'i .i do pilno le ki'a nunkei ciste

>.i sinma do
.i go'i do .i mi nelci lenu mi'o casnu

>co'o mi'e. goran.
co'o mi'e. xoses.