Re: SNU: Poland (PU: le se finti be la greivz.)

la goran cusku di'e

> .i no gugde cu gismu jo lojbo se cmene

i ienai i mu'a le xorvo gugde cu gismu jo lojbo se cmene zoi gy Croatia gy
i zoi gy Croatia gy cu gismu nagi'enai lojbo iseni'ibo ri ja'a gismu jo lojbo
i roda rode zo'u le du'u da na.enai de jetnu cu nibli le du'u da o de jetnu
i pe'i do skudji le du'u no gugde cu gismu je lojbo se cmene

> .i to zo'o zi'o xlura mi lenu pilno lo gismu fu'ivla
> no'u zo xorvo lenu te cmene le mi kulnu .i mi ca'o jdari toi

i mi do sarji la'e di'u i to e'u zo xor rafsi toi

co'o mi'e xorxes