Re: JBO: le cnime cmizu'e cu sevzi skicu

Goran Topic writes:

>.i lo'u .o'nai lo penydjuxa'a le'u ki'a

.i lu .o'nai li'u se djica mi

>.i kerfu ki'a .i galtu ki'a .i pe'i do djica co cusku la'e zoi gy.
>highly fermented .gy. .i ku'i di'u se fanva fi la lojban. fu lu mutce
>fusra li'u

.i zo kerfa seba'i zo kerfu .i lu le galtu bo fusra birje li'u se fanva
fu zoi gy. ale .gy. .i le fusra jurme cu galtu fulta le'a zoi .gy ale .gy.
gi'e dizlo fulta le'a zoi .gy lager .gy.

>.i le cumymu'efi'a ralju cu mo .ije'i do cumymu'efi'a ralju

.i le cumymu'efi'a ba'e cu ralju vau

>.i zo cmila cu selbri fi pada

.i go'i .i xu lu se mi'afra li'u xagmau

>.i lu le cipi'i jdima li'u cu selsmu la'elu ro lo ci pi'i pa jdima li'u
>no'u la'elu ro lo ci jdima li'u .i pe'i no birje cu se jdima cida di'o
>pade .i .e'u lu ci le jdima li'u

.ie

>.i .u'i xamgu zdilisri
>.i zo kumfe na.e zo kumfa co'e