Re: sera'aku mezoigy. masses gy.

la dn cusku di'e

> la xorxes. cusku lo'u la kris noi ke'a maubo mi prami lo'e mlatu cu cusku di'e
> le'u .i ri na'e terge'a la lojban. ki'u tu'azo bo

i drani i mi pu stidi le du'u ra terge'a  i ca'i la djan pilno lu ky noi
ke'a ju'emaubo mi prami lo'e maltu li'u  i mi na nelci

> .i mi stidi lu ky. noi ke'a
> mau mi prami lo'e mlatu li'u

i ri smuni dunli lu ky. noi ke'a prami lo'e mlatu mau mi li'u

> .i la'eri selsmu lenu do zmadu ky. leka mlatu
> prami keiji lenu do mleca ky. leka maltu

i ki'u ma naku lu mi mleca lo'e mlatu le ka ky prami li'u
i na i smuni fa le du'u mi mleca le nu ky prami lo'e mlatu

> .i zo mau .e zo me'a nandu jimpe

i ie go'i

co'o mi'e xorxes