sera'aku mezoigy. Nick in Greece Update gy.

cu'uku lo'u .i mi vi ba'o tolcando tadni loi xelso ke diklo bankle mu'i tu'a
       lemi jaspu skeprosa le'u

.i zo tolcando selsmu tu'ale muvdu .enai tu'ale na'e surla .i.iepei

cu'uku tu'e .i mi ba'o ji'a pajni tu'a so'o catne gerna prosa pefi'a la djan.
    tu'u

.i ki'a zo fi'a .i ri preti valsi

cu'uku lo'u .i ku'i va'o le fapro tcini kei la xamlet. cu bredi ba'uru'e lenu
    se gubgau le'u

.i di'u na terge'a .i pe'i zo nu se vimcu fo ra

cu'uku tu'e ni'o mi klama la kreten. mu'i lenu salci ca le candytemci kei ca
    le ba'o jeftu tu'u

.i mi nelci zo surlytemci semau zo candytemci

cu'uku tu'e .i .a'o ro do zanfri le cando citsi tu'u

.i zo cando .oicai .i .a'o doi nik. do zanfri lo ba'e surla citsi

ni'o mi'e dn. co'o