Re: JBO: xelfanva and comments

> [Comments in English follow, then English translation]
>
> lenu no lei so'i bangu cu xe tanru fu lu<< vijytcana melbi >>li'u kei na spaji
>
> .i lei vijytcana cu tolmelbi .i so'i ko'a mutce leka tolmelbi

.i ko'a ki'a .i to mi djuno ledu'u vy. smuni zo ko'a be di'u .i la'edi'u
na ku'i roroi jetnu .i ko pilno zo goi toi

> .i tu'a le ni so'o ko'a tolmelbi kei se nibli lo pu nuncamtoi rirci

.i pe'i zo se cu xlali di'u .i lesego'i cu smuni dunli lesedu'u na cumki
falenu lenu na tolmelbi kei .e lenu camtoi cu fasnu .i va'o zu'i cumki
ku'i falenu lenu tolmelbi kei .e lenu na camtoi cu co'emi'u .i ko pilno
zo se na.a zo sarcu .e'u

> .i le kamtolmelbi cu se rinka fi ledu'u le vijytcana cu vasru lei fengu joi
> tatpi joi
> facki be lonu le bakfu pu klama la tcidrmurmansk.

.i .o'i tcadrmurmansk.

> to ro se djuno nafmupli be le la'eno'a munje javni cu pamei
> me la vijytcanrmurmansk. toi

.i zo la'e na drani .i .e'u lu lenuno'a li'u
.i ji'a do djica lenu cusku lu piro loi se djuno li'oli'u .ia

> .i le di'upla cu troci co jarco la'edi'u sepi'o le dy. selpla

.i mi da'i ciska zo ja'e pe'i .enai lu sepi'o li'u

> .i dy. troci co basna le kamtatpi joi kamfengu morna lo vlile sfetai

.i .e'unaicai ka'e malglico .i mi na djuno ledu'u do skudji makau .i
va'o da'i lenu do skudji lesedu'u loi sfetai cu vlile keikei do la'a
srera .i va'o da'i lenu do skudji lesedu'u loi sfetai cu simlu loka loi
vlile prenu na'o pilno ke'a keikeikei na go'i .i lo sfetai na'o na ka'e
vlile .i toku'i ri'a da'i lenu lo sfetai cu krinu lenu da rigni vamtu da
ja'a vlile .i ku'i sy. pe di'u na smuni dunli zoi gy. brutal shapes .gy.
.i pe'i zo jursa pe la lojbab. simsa

> .e lo xankygau skari gi'e frilygau lenu
> ze'eba sepli fa le litru le ly. bakfu ja se prami kei .e lenu cfipu
> le litru leka da simlu farsni fi lei canko .a
> lei darno ke dadne'ota'u sorcu .a le cabra se zvati be
> la tarcrursamainor bei vi le nicte tsani .i va'o lenu cumki

.i zo vi zo ne'i .a lo drata mi melme'a

> kei troci co jarco le djacu tubnu ki'u lenu se pilno gi'e troci
>  co mipri le li'avro ki'u ja'o na se pilno

.i mi na jimpe tu'alu se pilno li'u .iju la'a drani

> - la dyglys. edymz. "le ruxse'i ke clani manku tcatyselytcika"

.i malglico .i cmene .i ma vainrai .oiro'ese'i zo'o

co'o mi'e. goran.