Re: may the wind be always at your back

vecu'u le notci po'u <838427453.2931.0@vms.dc.lsoft.com> la "Jorge J.
Llambias" <jorge@INTERMEDIA.COM.AR> cu cusku di'e
>la kolin cusku di'e

>i ue oi doi kolin do da dapma le nu stodi gaxykafke i na clite
>
>co'o mi'e xorxes

.i ia nai .i na ku pe'i zo brife se smuni lo nu gaxykafke .i do te smuni
nagi'a cuxna le nu jikcro

ni'o mi jinvi le se du'u zoi gy May the wind be always at your back gy
srana na'e lo nu bloli'u .i mi xarvi'a le nu da mo'iga'u cadzu le cmana
gi'e ganse le nu le tsali ce nalvlile ge mligla brife cu ti'a sidju

co'o mi'e kolin
--
|  Colin Fine    66 High Ash, Shipley, W Yorks. BD18 1NE, UK          |
|     Tel: 01274 592696      e-mail:  colin@kindness.demon.co.uk      |