Re: la lojban za'o na bangu

la lojbab di'e cusku

> mi tcidu

uicai i a'o do co'a mutce ciska bau la lojban

> .i ku'i mi jinvi lenu do srera tu'a di'e:
>
> di'u smuni mintu lu naku zo'u la lojban za'o bangu

li'u i xu birti i ca'i le gerna pe la djan na ca jdice
le du'u xukau lu na za'o li'u lu za'o na li'u smuni
mintu i pe'i frica isejubo mi pu troci le nu cusku
le sedu'u le nu la lojban na bangu cu dukse ranji
le cabna i iepei

> .i le se xusra cu cizra mi. i xu do ja'a djica le
> smuni

i le du'u do na jimpe le du'u mi makau skudji pi'o
lo sampu jufra cu tsali sarji le mi se darlu i uinai
pa la lojban do e mi na bangu

> mi'e lojbab

mi'e xorxes