ma'a salci pei

ca le cabyjeftu ma'a salci .uo.ui.o'acai le mulno be pano nanca poi temci
be lenu le la lojban. pruce co'a farvi
.i pu mutce snada .i pu'o zmadu ke mutce snada

.i to'u mi pu djica le du'u mi clani ciska tavla fi le fasnu ba la
lojban.  .i ku'i.uu mi claxu loi banzu je cando temci .i lemi lanzu
tcini cu pluja .ije mi mutce gunka lenu le lojbo ke gerna manri cu cukta
se prina (to mi na gunka vo'e ca loi masti be li ci ku po'u la remast.
bi'o la vomast. to'u)

.i .a'o do'o ji'a salci gi'e sarci la lojban

mi'e lojbab.