CKAF : se ciska

HACKER G N <c9709244@alinga.newcastle.edu.au> pu cusku di'e
>coi lojbab i xu ledo se bevri cu se finti la rubik

lu go'i .i mi xangau sepi'o ra ca'o lenu mi xanka li'u

"Mark Vines" <vinesm@wholefoods.com> pu cusku di'e:
>.i mi pujeca zutse sedi'o le ckafybarja  .i mi viska lenu
>do nerkla  .i mi ba lenu do zutse cu ba'o sanli gi'e
>lafmuvgau lemi ckafi gi'e vizkla do  .i mi cusku fi do fe
>lu  coi doi fange  .i do nerkla xu mu'i lenu do sisku
>letu'a velne'u  .ije ledo kubli mo  li'u
>
>mi'e markl.

lu
coi markl.  .i ma velne'u ki'a .i lemi kubli cu xangau dacti ca'o lenu
mi xanka gi'e se finti la rubik.

.i mi nerkla mu'i lenu surla je salci .uo .ijemu'ibo tu'e .o'a mi'a
gunka vi le cansro terkakpa .i mi'a ba'o mulzu'e le cnino je traji banli
canselkakpa .i mi se jibri lenu spali le srasu'a be cy.  .i loi nanca
panomoi cu temci lemi'a gunka tu'u

.i mu'i lenu mi logji joi velci'e spali je jinsa le srasu'a kei mi
selcme la lojbab.

.i .a'o le drata kangu'a cu nerkla
li'u

.i mi sruri catlu gi'e cusku lu vi ma selfu li'u

----
lojbab                                                lojbab@access.digex.net
Bob LeChevalier, President, The Logical Language Group, Inc.
2904 Beau Lane, Fairfax VA 22031-1303 USA                        703-385-0273
Artificial language Loglan/Lojban: ftp.access.digex.net /pub/access/lojbab
    or see Lojban WWW Server: href="http://xiron.pc.helsinki.fi/lojban/";