Re: What the *%$@ does "nu" mean?

>uicai i e'upei mi'a krici la'e di'u i do na pilno zo ba'u

.e'u .i mu'i ma mi pilno zo ba'u

>i pe'i le du'u claxu lo temci cu malkrino i do cuxna le du'u do pilno lo
>temci
>le du'u ciska lo ki'otre selmri be bau le glico kei

zungi .iku'i mi na djuno tu'a leni mrilu temci xaksu kei ca'o lenu mrilu
.ijoibo mi zgana le tcika ba'o lenu mrilu

>jikau

,uepei

>le du'u tcidu lo tordu selmri be bau le lojbo

tcidu

mi'e lojbab
----
ba'i la lojbab               tu'i la'o .julne. lojbab@access.digex.net .julne.
po'u zoi .masnycalkycurnu.
Bob LeChevalier, President, The Logical Language Group, Inc.
2904 Beau Lane, Fairfax VA 22031-1303 USA                        703-385-0273
.masnycalkycurnu.
le rutni bangu po'u la Loglan/Lojban: ftp.access.digex.net/pub/access/lojbab
.i ko viska la'o .net.
Lojban WWW Server: href="http://xiron.pc.helsinki.fi/lojban/"; .net.
.i ko tervecnu zoi gic. _The Complete Lojban Language_ .gic. poi se skicu
va'o la xiron.
zo'o