.i .uepei mi jai selke'u

coi doi jbojbo mi'e. goran.

ni'o mi di'a zifre gi'e mutce leka djica co djuno ledu'u ma cnino ku dodoi
jbopre
.i le ci mi selci'e skami cu narcurmi mi
.i to mi ba'a morji fi le mipri valsi kuce tu'a lo rolna'a samca'i bo ritli
toi
no'i ca le cabdei mi gunka fi lonu cpacu leka da plicru ke'a la'o sy.
usa.net sy.
.i to zo ke'a ca mo .i xu curmi ne'i lo di'uxire simsa no'u lo pezo ka
jufpau toi
ni'o mi ze'a cilre lei jbovla kujoi lei gerna .i lenu jimpe cu milxe leka
nandu .iku'i lenu finti cu to'ego'i .i dei nitcu lo cacra co sisku be lo
kamdra bei lo vlagri

ni'o ma .a'usai poi tcidu dei cu morji tu'a le kamzva be mi temci mi

co'o
--
Goran Topic
amadan@usa.net