Re: .i .uepei mi jai selke'u

la goran. jai si'u mi drani
>.i la'ezo ma'a pesecau la'ezo do smuni zo mi'a .u'icu'i

.i zo'o mi tavla fo lei lojbo gunma .i pa do na lazni glisku .i ku'i =
.ia do ranji se gunma loi lojbo .iseni'ibo do cmima ma'a poi lazni =
glisku

(to .i zo'o .uo mi rivbi le gendragau fi le zanticlogji toi)

>.i lo gento cu te cinmo do ma .i lenu mi vitke la .el.pas. kujoi la =
xuarez.
>kei cu traji loka snanu ku zo'e lo'inu mi litru

.i ba'o milxe cinmo leli'i pamei .e leli'i nalselbau bebna .i ku'i ca =
zenba jimpe gi'e penmi lei drata .iseri'abo gleki .i .i'e lei gento cu =
pandi lei se cusku lei kulnrxitalia ke xance muvytai ke'e joi ke slAka =
bAsna lenu xamdu'e pante .i tcenelci

>.i mi na panra la'edi'u
>.i mi tadni le jugbau .i ri frica dukse lonu cfipu
>.i mi se cfipu loi valsi be la jugban. be'o kujoi loi valsi be la =
jugban.

.i xu tadni lei jungo lerfu ji'a .i .i'o melbi .i pu troci co tadni ly. =
.i ku'i so'iki'omei .uonaicai .u'u=20
.i mi zo'u le lerfu be le ponjo bei lo'e panka cu zabna traji mu'i lenu =
.ia zo'o simsa pa finprxoctopus noi nenri le mikri dirce toknu

co'o mi'e kris