Re: .i .uepei mi jai selke'u

vecu'u le notci po'u <886032725.106483.0@listserv.cuny.edu> la Goran
Topic <amadan@USA.NET> cu cusku di'e
>coi doi jbojbo mi'e. goran.
>
>ni'o mi di'a zifre gi'e mutce leka djica co djuno ledu'u ma cnino ku dodoi
>jbopre
>.i le ci mi selci'e skami cu narcurmi mi

. i coi doi goran di'u selgerna xu .i lu le ci mi selci'e li'u bridi
xupei

>.i to mi ba'a morji fi le mipri valsi kuce tu'a lo rolna'a samca'i bo ritli
.i mi tesete smuni li'u mipri valsi lu zoi gy password gy gi'eku'i jinvi
le du'u li'u selmipri sinxa li'u .i ma mipri .i valsi ma

--
|     Colin Fine    66 High Ash, Shipley, W Yorks. BD18 1NE, UK       |
|  Tel: 01274 592696/0976 635354  e-mail:  colin@kindness.demon.co.uk |