Re: .i .uepei mi jai selke'u

la goran cu cusku di'e:
>.i mi na lazni glisku .i cumki falenu mi glisku lazni kei .enai =
la'edi'u
>.i mi ranji se gunma loi lojbo .iseni'ibo jitfa falenu roda lojbo gi'o
>lazni glisku

.i drani fa ledu'u jitfa .inu mi pu cusku ledu'u lei lojbo .enai ro da =
poi lojbo
cu lazni glisku .i ko ko kajde le ka te frica lei gunma lei se gunma

>.izo'o ku'u mi fau lenu zanticlogji kei le tuple cu tordu
>.iji'e do reroi na morji zo nu

.e'e mi na pu nitcu zo nu=20

>.i le gendragau pe'a refdarxi to la kris. le dei mrilu le besna po'a

to ki'a .i zo to cu dunli zoi py. ( py.

>.i lei ponjo lerfu lei jungo lerfu zo'u ri sampu
>.i ra tcesau .i jy. puza sapygau .iku'i .ie nandu joi melbi
>.i ri zmadu le mi ca jbobau leka mi ce'a bletcidu je nadyciska

.i ku'i ko zgana ledu'u do juxre junciska gi'e juxre (to .aicu'i toi) =
jbocusku calenu
do zmadu piso'e le selterdi leka junciska gi'e zmadu piso'a le selterdi =
leka jbocusku .u'i .i da'i le jungo lerfu joi la lojban cu vajni .inaja =
badri fa le ma'a terdi zo'o

co'o mi'e kris