Re: xu le mi lojban sinxa cu drani

la xorxes cusku di'e

>  After {zo} you can only have a Lojban word. For words of other
>  languages you need to use {zoi}. So you'd have {zoi dy pilch hartmut dy}
>  and {zoi jy PEI2 , Han2mu4  jy}. Also, {zi ba'u jungo} is not grammatical
>  there. You probably mean something like:

           mi se cmene zoi jy PEI2 , Han2mu4 jy bau le jungo

xu mi se curmi le nu cusku di'e

mi se cmene ke zoi dy Hartmut Pilch dy pe bau le dotco
je jy Pei2 Han2mu4 jy pe bau le jungo ke'e

xu zo ke se nitcu

>  > .i mi jungo bo se tadni larcu bo vlipa
>  > zi gugde cipra zi zanru jungo ponjo dotco fanva

>  I don't understand most of that... :)

xu do jimpe di'e
mi cu jugyseltad larvli

>  > .i ginka fe ke dotgug lu 80636 Blutenburgstr 17

>  The lujvo would be {dotygu'e}. Perhaps you mean:

>  i ginka fa la'o dy 80636 Blutenburgstr 17 dy pe le dotygu'e

mi djica le nu mi punji lu dotygu'e li'u ca'u lu dy 80636 .. li'u
mu'i nu le dotygu'e cu se pagbu le dy 80636 .. dy

>  > .i fonynamcu fa li 498912789608
>  > .i e'osai ko cidru fe http://www.a2e.de/phm/

>  Do you mean:

>      i e'osai ko mrilu fi le judri po'u zoi zi http://www.a2e.de/phm/ zi
                   ^^^^^
xu lu mrilu je na lu tcidu

doi xorxes .i ckire do

le mi lojban la'o zi .signature zi cu se terpa

--
PILCH Hartmut                                        PEI2    , Han2mu4
.i jugyseltad larvli                                 =||=  ,---,  |  /__