Re: Summary so far on DJUNO

>.i lenu do jinvi ledu'u la'ezo djuno cu panra la'ezoi gy. know .gy.
>cu nibli lenu do go'i

i na go'i  i le se jetlai be lo bridi pe zoi gy know gy cu
na roroi se srana le cusku

>.i bau la gliban. .e la xroban. noi bangrxrvatska
>le cusku .enai le djuno cu vajni filenu jdice lenu makau jetnu

i na go'i bau la gliban i le cusku cu sruma le se djuno
i ku'i tu'a le cusku na rinka le du'u le se djuno cu jetnu

>no'i mi co'a tugni la lojbab. piso'e loi me zo djuno
>.iku'i mi na tugni ly. lo me zoi gy. know .gy. pebau la gliban.

i ki'u ma  i pe'ipei le smuni pe la lojbab cu zmadu
le rarbau smuni le ka se pilno

co'o mi'e xorxes