Re: Summary of summaries on DJUNO

> Consider these two statements:
>
> (1)    ta mlatu

.i ko'a goi lenu ta ga'a mi ca'a mlatu .e lenu mi'o tugni fo lo smuni be
zo mlatu .e zo ta cu nibli ko'e goi lenu di'u jetnu mi noi tersku

> (2)    la djan djuno le du'u ta mlatu

no'i bau la gliban.
.i va'o di'u reda noi nadu ko'a cu co'e de noi nadu ko'e zo'onaizo'o
.i lenu mi'o tugni fo loi smuni be le valsi kei .e lenu mi'o tugni lenu
ledu'u ta mlatu cu jetnu cu curmi lenu do pilno zo djuno

> Then you need such a place for every single gismu.

.i lenu baupli cu cumki lepo'onu mi'o simtugni fi loi vlasmu
.iseki'ubo na go'e
to .i mi roroi sruma lenu mi jimpe ledu'u lu ta mlatu li'u selsmu makau
toi

co'o mi'e. goran. noi pautugni la lojbab. .e la xorxes.