Re: Summary so far on DJUNO

> i le cusku ka'e stace cusku lu de djuno da li'u nagi'a jinvi da
> i ku'i le du'u le cusku jinvi da na banzu le du'u cy ka'e stace cusku ly

.i .ie lejei da se jinvi cy. .e ji'a de cu dunli lejei cy. ka'e stace
cusku ly.
.i xagmau xu

> i na go'i va'o le nu le cusku na djuno le du'u le se djuno na jetnu

.ie .i mi ba'o sezdragau .i mi na djica co cusku zo jetnu .i sarcu
falenu le se jinvi be de cu dunli le se jinvi be le cusku kei .u lenu le
se jinvi cu jetnu

>  >.i zo djuno pe la lojbab. cu logji zmadu zo djuno pe do
>
> i xu la'e di'u fatci zo'o

.i mapaunai fatci
.i pe'i go'a
.iku'i se ja'e tu'a la lojbab. .e la .and. mi se nabmi tu'a ledu'u makau
terpli befizo birti

> i le se xusra pe zo djuno na se mipri

.i la'ezoi gy. presupposition .gy. cu smuni le lujvo .imu'ibo na'e ke
ralju bridi ke'e xusra .i va'o lenu do finti lo xagmau lujvo kei ko
benji .i pu'o la'edi'u mi ralte tu'a zo mipxu'a

> i po'opei loi tersu'i  i xu na go'i le selbri

.i nai .i ja'ago'i ji'e

co'o mi'e. goran.