TEXT: A card from Andrew

mi te mrilu le karda ne ra'i la modjororsog. zi'e ne cu'u lo'u

coi doi kolin
mi'a ca'a gleki surla cu'u le poi zmadu lero drata ropno lalxu ku
leni barda ku zi'e se cmene la boloton. ku lalxu
.i lemi kakne be lenu tavla fo (?) la modiorul. pu na xamgu ca
lenu co'a surla
.iku'i mi ca snada tavla je milxe snada jimpe la modiorul.
.i le solri cu tsali dirce .isemu'ibo .ei mi'a limna le lalxu .e le
limna badvau
.i mi'a mi'a xruti la budopect mu'i lenu viska le cinri selviska
.i mi ba zvati la .iorkcr. ca la pabidjed.
.i mi'o pei? penmi ca la renodjed. mu'i lenu casnu la lojyfest.
.i .a'o do jimpe le mi vi selci'a
.i mi cusku la'edi'u mu'i lenu le mi jboste ca zvati la lidz.
co'o mi'e .andruc.
le'u

.i mi jimpe .ia ro ri ri'anai le so'o se srera
.i mi smadi le nu la andruc. djica co cusku lu

coi doi kolin
mi'a ca'a gleki surla VI le poi zmadu le ro drata KE
ropno lalxu ku leni barda ku  zi'e NOI se cmene zo bOloton. KU'O lalxu
.i leNI mi kakne lenu tavla BAU la mOdiorul. NA PU xamgu ca
lenu co'a surla
.iku'i mi ca snada BO BANGYTA'A je KE milxe snada jimpe la mOdiorul.
.i le solri cu CARMI dirce .iJA'Ebo .AI mi'a limna
le lalxu .e le SELYLIMNA badvau

li'u