Re: TEXT: Lojbab bau la lojban .ue

mi gleki .i'e le nu la lojbab cu sampu jbobau cusku

i ly cusku lu
 mi finti cusku bau la lojban sekai leka na pilno lo valsi liste
li'u .i mi pa'a go'i

.i mi frili jimpe piso'a le selfinti .i mi ve pinka le de'e so'umei

ni'o pa mai mi zanru se xajmi le si'o lo mlatu cu ponse jenai se ponse
lo remna

i re mai ly cusku lu .iku'i ca lenu makcu mi
zgana lenu so'u kerfa cu blabi li'u .i mi zgana le nu lu ca lenu makcu
li'u cu sumtysmi le selbri po'u zo zgana kei ku .e le nu le makcu cu
na jai se cusku .i mi xalbo le si'o cumki fa le nu te smuni le jufra
fi le du'u zgana ca le nu la lojbab cu makcu .i le se go'i cu simsa tu'a
la gliban

i ci mai lo'u ni'o le remoi mlatu cu se cmene zo ruk.  .ania. ruk. goi zo .anias
le'u cu na'e se gerna .i e'a zo zo cu se basti zo zoi

mu'o mi'e kolin