Re: preti zo goi .e zo nai

> i na go'i
> i do na pu cusku le sedu'u makau du le na se cusku
> i seki'ubo mi na djuno le du'u ri gendra jikau na'e gendra

.i mi ca'o srera .i lu piro loi na se cusku cu gendra joi na'e gendra li'u
drani xu .i piro loi na se cusku goi ko'a klesi barda gi'e na se jimte
.iseni'ibo lo gendra .e ji'a lo na'e gendra cu cmima ko'a

.i mupli
.i lu le botpi je na'e botpi cu blanu li'u gendra
.i lo'u re cu pamoi boi le'u na gendra
.i le re jufra cu cmima ko'a pu lonu mi ciska ri
.i .a'o mi na malmutce leka preti .a leka bebna .ija ko narskugau mi

> co'o mi'e xorxes

co'o mi'e. goran.

--
Learn languages! The more langs you know, the more incomprehensible you can get
e'udoCILreleiBANgu.izo'ozo'onairoBANguteDJUnobedocubanRI'a.ailekadonaka'eSELjmi