Re: preti zo goi .e zo nai

> .i mi ca'o srera

i mutce cumki fa le nu ba'e mi srera
i ku'i zdile mi fa le nu casnu

> .i lu piro loi na se cusku cu gendra joi na'e gendra li'u
> drani xu

ie go'i ui
i ji'a pe'i le du'u piro loi na se cusku cu gendra joi na'e gendra
cu jetnu

> .i piro loi na se cusku goi ko'a klesi barda gi'e na se jimte
> .iseni'ibo lo gendra .e ji'a lo na'e gendra cu cmima ko'a

i ie go'i

> .i mupli
> .i lu le botpi je na'e botpi cu blanu li'u gendra

ie

> .i lo'u re cu pamoi boi le'u na gendra

na go'i ie

> .i le re jufra cu cmima ko'a pu lonu mi ciska ri

i xu ri ca cmima ko'a
ije'i ko'a ca'o cenba

> .i .a'o mi na malmutce leka preti .a leka bebna .ija ko narskugau mi

i oi nandu selsku

i do zanmutce le ka preti gi'e pe'i tolmutce le ka bebna
i ju'o mi na narskugau do  i mi djica le nu la lojban mutce se pilno
i e'osai ko jai ranji

> co'o mi'e. goran.

co'o mi'e xorxes