Re: terbasna bo preti ce nuncpedu

> (to ei mi pu pilno zo mu'a enai zo mu'u toi)

> i le do notci na mulno se benji  i mi smadi le du'u do makau skutoi

.i mi djuno noda lo krinu

> i ku'i zo'o mi na ka'e selxanri le du'u lo fasnu cu xance do

.i .u'i.e'enai.oiro'e ja'o zo xa'e na rafsi zo xanri

> i pe'u do'u ko rere'u benji

.i le mi ma'orste na se cmima zo re'u
.i mi smadi ledu'u le terckini be ri bei zo roi du le terckini
be zo mei bei zo moi to .i .a'o di'e na pluja bancu toi .i pei

.i lu mi pu'i selxanri le zo'o nu lo genrubju'o ninmu cu nerkla lo
velmicyzai gi'e se slidegyfa'a ri gi'e ba'usku fi lo venynau fe lu
lo mi speni ba'o gletu mi .isemu'ibo mi cpedu lo cinSEtca ti
li'u li'u

> co'o mi'e xorxes

zo'o co'o mi'e. goran.

--
Learn languages! The more langs you know, the more incomprehensible you can get
e'udoCILreleiBANgu.izo'ozo'onairoBANguteDJUnobedocubanRI'a.ailekadonaka'eSELjmi