>         i lei mi selpei cu nerkla lo sarlu
>         i pe'u doi ka'e ciksi ko darlu
>         le du'u ki'u makau kunti klaji
>
>         i mi viska le nu va snime farlu
>         i mi cmimo le kamtolkansa traji

.i cmimo ki'a .i xu zo cmima co'e

>         i ro lanzu lo ri xruki cu jmaji
>

> mi'e xorxes

.i .iocai lo do pemcrsonato cu mutce pluka mi
.i xagrimni .i le srera cu so'umei
.i mi tidysku py. le mi mamta .i ri ji'a pluka lo me py. me'u sance
to sa'a xu zo me'u po di'u ka'e nalselsku toi
gi'u ka'enai jimpe bau la lojban.

co'o mi'e. goran. topitc. po la XRvatska. noi .a'u.ai.au.u'e cilre la lojban.

--
Learn languages! The more langs you know, the more incomprehensible you can get
e'udoCILreleiBANgu.izo'ozo'onairoBANguteDJUnobedocubanRI'a.ailekadonaka'eSELjmi