Re: replies re. ka & mamta be ma

la and cusku di'e

> So, say, "friend" isn't a function, bcs one has more than friend?

i drani

> Since you say it's important I'd better acknowledge that
> I can't parse or understand it (if you mean {pa poho cmima
> be le te fancu}).

i mi pu djica le nu basna zo pa  i la'e di'u romei

> Indeed so. The question is whether {mi ponse lo nomei ku e
> no da} is a contradiction: I have no idea.

i go'ira'o

> Surely not most members of, say SE, LE, PA?

le se broda = da voi broda ke'a => {se} is an optional add-on convenience.
le broda = da voi broda => {le} is an optional add-on convenience.
pa broda = za'uno broda e me'ire broda => {pa} is an add-on convenience.

i ma cmima zo se a zo le a zo pa gi'e traji se nitcu

co'o mi'e xorxes