Re: le xe fanva po'u la marb.

ja'o.ai

.i .oicaise'i .i mi srera tu'a le notci cmene

> i u'e xautce gunka  i mi mutce nelci le do xe fanva
> i mi na ba panra fanva ki'u le nu mi lazni  i ku'i mi te pinka

.i ki'e. do

> i mu'a le mi xance cu tcesau mi gi'e ku'i na tcetolni'o

.u'i.ie

> i mi na pu frili jimpe la'e lu gunma badyca'i li'u

.ieki'ase'i

>                                      ^^
>                                      zo
>
> i zo malbalba'i pe'ipei

balba'i si malba'i

>                       frica tersi'o

.iecu'i

.i zoi glico. Rita thinkingly differs in-property-that-has-something-to-
do-with my. .glico

.i zoi glico. Rita differingly thinks an-idea-that-has-something-to-
do-with my. .glico

.i la'edi'uxipa la'edi'uxire simsa pe'i

> i'ecai zo blikinfonxa

.o'a ki'e do

>      noda jundi tu'a mi

.oise'i.i'e

>                ki'unai

.ienai .i na smuni dunli
.i ki'u si mu'i

> i mi na jimpe la'e lu ko'a daspo lo badmakfa li'u

.i daspo si dasni
.i mi maltcidu le gi'uste

>                                        kapxaugrasu

.ienaiju'ocu'i
.i pe'i lo'u kapxaugrasu le'u ciprntosmabru na xamgu
.i lu kapxaugrasu li'u dunli lu kapxau grasu li'u

>                     caicta         ra/ty.

.i zo caicta .ie
.i xu zo ri na rapli jai cusku lo lerfu sumti

>         loi                           ze'epu

.i zo loi .ienaicai
.i loi ninmu cu jmive .iju lo ninmu cu renvi

>         loi

.ienai
.i lu loi prenu cu bletavla li'u .iecu'i .i lu loi prenu cu xadjai ri
li'u .ienai na dunli lu lo prenu cu xadjai ri li'u .i xu do jinvi ledu'u
ro lonu su'oremei cu nitcu loka gunma

.i mi krefu benji le xe fanva ba'o lenu mi'o casnu ri

> co'o mi'e xorxes noi ke'a la'e di'u nelci gi'e dukse terpinka

.i loi pinka noroi se dukse

ki'e co'o mi'e. goran.

--
Learn languages! The more langs you know, the more incomprehensible you can get
e'udoCILreleiBANgu.izo'ozo'onairoBANguteDJUnobedocubanRI'a.ailekadonaka'eSELjmi