Re: ago24 & replies

> coi goran do cusku di'e

> i pau co'e ku'i le nu lo selti'i e lo tcesauklu cu mo

.i co'e ki'a

> i lo tcesauklu ki'a  i le kulnu be lei me mi cu tcesau mi  i zo slabu
> zo tolni'o cu frica  i zo slabu na srana lo temci  i li'a mi na tugni
> le gi'uste le du'u zo tcesau du zoi gy ancient gy  i pe'i zo tcesau
> cu mutce zmadu simsa zoi gy intimate gy

.i do drani .i le lujvo noi mi pilno cu vanbi nardra .i tcesauklu si
tcetolni'o kulnu

> i mi pu troci  i ku'i le du'u le jbobau nuntcidu cu pamoi cu se sarcu
> le du'u do ciska bau po'o la lojban  i se badri gi'eku'i fatci

.i na tcidu lo lojbo .iseri'abo mi pu remei bangu ciska mu'i lenu roda
tcidu .i .uuju'obu'o ji'a do drani

.i to pau lonu lo cinmo cu cfari cu se valsi zo vu'o pe lo gerna velski
ji zo bu'o pe lo ma'oste toi

> co'o mi'e xorxes

co'o mi'e. goran.

--
Learn languages! The more langs you know, the more incomprehensible you can get
e'udoCILreleiBANgu.izo'ozo'onairoBANguteDJUnobedocubanRI'a.ailekadonaka'eSELjmi