Re: Double accusatives

> la goran di'e spusku da noi mi na djuno le du'u ke'a du makau

> i pe'i zo cmedu'a cu matmau zo co'acme  i zoi gy words with prepositions gy
> tcaci se cmene lu seltcita sumti li'u

.i ki'e do .i mi fliba troci tu'a lo xagmau valsi .i mi ca co'a jimpe
lodu'u cumki falonu zo dunda da poi na'e dacti cu selsu'i lire

co'o mi'e. goran.

--
Learn languages! The more langs you know, the more incomprehensible you can get
e'udoCILreleiBANgu.izo'ozo'onairoBANguteDJUnobedocubanRI'a.ailekadonaka'eSELjmi