Re: ago24 & replies

> [...]
>
> .i lo selti'i si'o lo xanri ji'a cu fatci gi'e kakne co selsku ta'itu'a
> lo cmavo .i le tcesauklu cu selcme la indian. pe la merko

i mi pu jimpe le du'u lu lo selti'i li'u e lu lo tcesauklu li'u mokau
i ku'i le do jufra na mulno

i lo'u da cumki ku'i le nu lo selti'i e lo tcesauklu le'u na gendra
i claxu lo selbri   i mi te preti le selbri
i le nu ka'e velski cu cumki ku'i le nu lo selti'i e lo tcesauklu mo

> .i .ie zo'onai do go'i .iku'i da na go'i

i da ja'a go'i  i mi go'i  iseni'ibo da go'i
i ie da naku go'i

> .i na temci banzu ba'a

i ku'i paji'ire jufra na xaksu lo clani temci
i pe'i ro da ponse lo temci banzu le nu ciska ra

> co'o mi'e. goran.

co'o mi'e xorxes