Re: ago24 & replies

> i ku'i le do jufra na mulno
>
> i lo'u da cumki ku'i le nu lo selti'i e lo tcesauklu le'u na gendra
> i claxu lo selbri   i mi te preti le selbri
> i le nu ka'e velski cu cumki ku'i le nu lo selti'i e lo tcesauklu mo

.ie.oisaise'i .i tertu'i

> i da ja'a go'i  i mi go'i  iseni'ibo da go'i
> i ie da naku go'i

.i .ie da naku go'i

> i ku'i paji'ire jufra na xaksu lo clani temci
> i pe'i ro da ponse lo temci banzu le nu ciska ra

.i zo'o lenu ciska so'u jufra cu nibli ju'ocu'i lenu tcidu so'e terspu jufra

> co'o mi'e xorxes

co'o mi'e. goran.

--
Learn languages! The more langs you know, the more incomprehensible you can get
e'udoCILreleiBANgu.izo'ozo'onairoBANguteDJUnobedocubanRI'a.ailekadonaka'eSELjmi