Re: seldanfu gi'e preti

> .i ma smuni di'e
>
> .i nei
> .i na'e nei
> .i ko'a ko'e zo'u ko'i goi ko'e ko'e goi ko'a ko'a goi ko'i neira'o
> .i vo'a broda
> .i li7so'a6
> .i lipaite'o
> .i li7tu'o8
> .i li8xono'o3

i pe'i di'u na smuni

> .i vo'e broda vo'a

i mu'a lu vo'e prami vo'a li'u simsa lu sevzi prami li'u

> .i ko'a broda ki'u zi'o

i smuni le du'u lu ko'a broda ki'u ma li'u na ponse lo danfu

> .i lima'u4ni'u3

i i'enai li 37

> .i li1ra'e

i pe'i li papinora'e

> .i liraurau

i li ba'e rau

> .i li29ci'i

cumki fa le nu smuni da va'o le cmaci

> .i li1ka'o2

   1+i2
i ue ma nabmi

> ni'o mi na jimpe lenu secu'uma pilno le valsi po'u lo'u
>
> lu'u

i zo lu'u famyma'o fi tu'a zo la'e

> pe'a po'a
> sei se'u

mi na djuno le du'u pilno di'u ta'i makau

> soi

i mu'a lu la djan tikpa la meris soi vo'a vo'e li'u smuni
lu la djan tikpa la meris ije la meris tikpa la djan li'u

> na'i jo'a

-- i xu do sisti le nu darxi le do speni
-- i na'i  i mi noroi co'a darxi

> mi'u
> zi'e

mi klama le zarci noi zunle le panka zi'e noi crane le ckule

> co'o mi'e. goran.

co'o mi'e xorxes