Re: seldanfu gi'e preti

> i pe'i di'u na smuni

.i pe'i do drani

> i mu'a lu vo'e prami vo'a li'u simsa lu sevzi prami li'u

.i ki'a ba'e ma ma prami

> i smuni le du'u lu ko'a broda ki'u ma li'u na ponse lo danfu

.i mi smadi lo simsa

> i i'enai li 37

.u'isai.ieru'e

> i pe'i li papinora'e

la'a

> i li ba'e rau

.ienairu'e .iku'i mi lo drata naku djuno

> cumki fa le nu smuni da va'o le cmaci

.i na go'i du'o mi

>    1+i2
> i ue ma nabmi

.i mi ba'o kucli lenu jaita'i pilno zo ka'o

> i zo lu'u famyma'o fi tu'a zo la'e

.ua

.i ju'ocu'i ri pilno simsa lo'u ke ke'e le'u vau pei

> mi na djuno le du'u pilno di'u ta'i makau

> i mu'a lu la djan tikpa la meris soi vo'a vo'e li'u smuni
> lu la djan tikpa la meris ije la meris tikpa la djan li'u

.i ma gerna lo sumti befizo soi
.i di'u cizra mi

> mi klama le zarci noi zunle le panka zi'e noi crane le ckule

.i di'u lu mi klama le zarci noi zunle le panka ku'o noi crane le ckule cu
frica ma .i zo zi'e sarcu ma

> co'o mi'e xorxes

co'o mi'e. goran.

--
Learn languages! The more langs you know, the more incomprehensible you can get
e'udoCILreleiBANgu.izo'ozo'onairoBANguteDJUnobedocubanRI'a.ailekadonaka'eSELjmi