Re: CPE: another translation exercise

> i xu lo sinxa na ka'e se dunda

.i go'i va'o lenu da te sinxa lo xekri cukla lo nunselcatra gi'e dunda
lo pelji co vasru be ri .i pe'i lonu le tabra cu selsna cu na ka'e se
dunda

> i lo se jarco cu ckaji le jarco

ki'a

> i pe'i go'i

.i mu'u ma go'i

> For as long as you are willing to listen. I even wrote a short piece in
> Lojban about it sometime ago. Maybe before you were here. Let mi get it
> for you. Here it is:
> Subject: da poi mi facki ke'a ca le puzi cerni

.i .ie .i va'o la'edi'u go'a .i mi co'a jimpe fi le pemci selsku .e le
do xe fanva

> i u'i do ba cilre

.u'icai .i mi na cusku ledu'u mi na djuno da zo gletu .i ko logji sanji
zenba

> i na dukte i ka'e cinse gi'e menli

.i zo dukti xu .i ju'ocu'i .i bau le glico go'a .iku'i bau le lojbo mi
na'e birti

> ue ki'anai i xu rokci cinfo

.i xu rokci cinfo ki'a

.i vecu'u le gerna la'elu jikca toldi li'u toldi .iku'i cu'u la djan.
le rokci cinfo ka'e na'e jmive .i mi ca'o troci co facki lo te klesi

> i do dukse tolmalgli djica

.i pe'iji'a go'i .i mi na ka'e fanta tu'a mi lu'u pe la'edi'u

co'o mi'e. noi dukse ke tolmalgli djica ku'o goran.

--