Re: CPE: another translation exercise

> .i pe'i lonu le tabra cu selsna cu na ka'e se
> dunda

i xu do zanru tu'a lu cupra lo sinxa li'u va'o la'e di'u

> ki'a

i oise'i i lo se jarco cu _se_ ckaji le jarco i mi ca na morji
ledu'u do pilno lu se jarco li'u makau

> .i mu'u ma go'i

i do drani i na sa'e lenku

> .u'icai .i mi na cusku ledu'u mi na djuno da zo gletu .i ko logji sanji
> zenba

i mi traji logji sanji i mi skudji le du'u do ba cilre da poi do ke'a na
djuno i xu do jimpe lo drata i zo'o

> .i vecu'u le gerna la'elu jikca toldi li'u toldi

la'e lu jikca toldi li'u cu du'u jikca toldi kei gi'enai toldi
i ku'i mi jimpe i do skudji lu ro jikca toldi cu toldi li'u

> .iku'i cu'u la djan.
> le rokci cinfo ka'e na'e jmive .i mi ca'o troci co facki lo te klesi

i pe'i do troci co facki ledu'u makau te klesi i ko cusku va'o le nu
do snada

co'o mi'e xorxes