ma tcidu

coi doi jbopre

ni'o mutce gunka .i mi go'i .i za'a ro do go'i ji'a .i ma pe do fasnu .i
ri'a le mi ckule joi pendo mi jdika loka zifre kei liso'i .i mi co'u
morji loi jbovla .i ko tavla mi ju'ipe'u da .i doi cilre ko cusku bau la
lojban. .i la'edi'u traji loka sutra je frili je selja'e loi cilre tadji
du'o mi

ni'o mi puza vitke la londn. le xarfi'a nunjmaji .i mi la londn. capu
ciroi zvati gi'e tcenei .iku'i loka mi frili na banzu lenu mi kakne co
viska rauda .i to rauda xomei vau paunai .i so'aroi ka'e co'e rauda toi
.i mi refpe'i lo jbopre no'u la ritcrd. .e la .i,n. gi'e pare'u penmi la
kolin. noi mi pu se tavla fike'a loi so'imei zabna

ni'o mi ca de'a ciska