Re: ma tcidu

> coi goran i gleki le nu tcidu bau la lojban bai do

.i mi gleki lenu se jai se spuda do .i to xu drani lu se jai spuda li'u
toi

> i ja'a mutce gunka i so'i da pe mi fasnu i mi puza pa masti co'a gunka
> tu'a lo banxa i mi sisti le nu saske tadni i caku mi na zifre le nu
> mutce temci lojbo

.i ki'u ma sisti .i lexunu mulno .i lexunu dintcu .i lexunu co'urci'i

>      ^bo pe'ipei?

.i nai .i va'i mi kamzifre jdika ri'a le mi ckule ku joi le mi pendo

.i .oi mi vimcu zo kei zi'e di'u .i to ma selbri zoi gy. leave out, omit
.gy. toi

> mi ly vitke paroi ze'i lo jeftu i mi ji'a tcenei i a'o mi ba xruti
> i la londn po'o pe lei ropno tcadu mi pu se vitke

.i mi noda po na'ebo loi ropno capu vitke .i ca lenu pare'u je cire'u
vitke kei mi zvati lo jetfu be lire fa'u lipa .i rere'uku mi ze'i lo
donri ku vitke

> i xu do jy tavla bau la lojban

.i milxe go'i la kolin. .i na go'i le drata .i ky. cu morji so'oda la
lojban. .i morji loi purci poi lojbo .iji'a remi so'eroi gunka casnu
gi'eki'ubo terjonpre lai xrvat. loi jmaji catni .i gunka co dukse fi'o
fapro lenu mapti lojbo bo valsi sisku troci

co'o mi'e. goran.